fbpx
Social Media Management - brand:on | agenția de conținut online
Servicii de marketing digital și new media, consultanță prentru realizarea de podcasturi, vloguri, webinarii și live-streaming în rețelele sociale. Servicii de fotografie de produs pentru magazinele online
marketing digital, promovare online, podcast, consultanță digitală,
15635
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-15635,ajax_fade,page_not_loaded,,vss_responsive_adv,qode-theme-ver-10.1,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0.1,vc_responsive
 

Social Media Management

Comunicăm sau construim o comunitate?

Ce facem? Pregătim postări inspiraționale, de citit la cafeluță, dimineața? Sau mai bine încercăm să construim o comunitate?

Noi zicem că mai bine adunăm o mână bună de oameni în jurul unor valori cu care ceea ce faci se aliniază și îi facem parteneri de afaceri. Mici, mari, nu contează. Mai bine mergem dincolo de clișee și adaptăm tot ceea ce are brandul tău de ”zis” unui colectiv bine stabilit, în rândul căruia să stârnim o reacție. Nu una oricare, ci una dorită de noi. De tine.

CUM PROCEDĂM?

Mai întâi, ne pregătim. Ne asigurăm că știm ce urmează să facem, cum urmează să facem, cu ce frecvență și în ce parametri.

Dar vom descoperi asta împreună:

Ai stabilit un plan de marketing?

Există în echipa ta cineva care a stabilit deja o direcție? O persoană cu care păstrăm contactul pentru a decide oportunitățile de comunicare și promovare care se ivesc? Cineva împreună cu care să creăm un plan de comunicare?

Dacă nu există, fii pe pace, rezolvăm noi și partea asta. Doar să știm de unde pornim și ce e de făcut.

Îți vom da sugestii legate de toate oportunitățile pe care le identificăm pe parcursul colaborării noastre!

Cui ne adresăm?

O comunicare generică, ”bună pentru toată lumea” e o rețetă sigură pentru timp și oportunități pierdute.

Vom identifica împreună audiența potrivită: o audiență de o persoană! Vom stabili cine e acea persoană care cumulează toate caracteristicile clientului tău perfect. Vom crea o persona – îi vom da un nume, vom stabili cu ce se ocupă, ce obiceiuri are, ce așteptări are de la afacerea ta și mai ales în ce fel o poți tu ajuta.

Stabilim și canalele de comunicare – da, există nenumărate canale, însă nu toate sunt relevante pentru activitatea și publicul tău țintă.

Cum comunicăm?

Vom decide dacă ne adresăm acestei persona într-un mod formal sau informal? Ne adresăm acestui ”client ideal” la singular sau la plural – unui grup similar? Folosim elemente de argou, arhaisme, excludem anumite exprimări?

Crazy, fun sau liniștit, aristocrat? Cu englezisme sau fără? În limba română sau nu? Cu emoticoane sau nici vorbă?

Important e ca stilul de comunicare să se alinieze perfect brandului tău și să te reprezinte întrutotul.

Ce scop avem?

Vrem să informăm? Vrem să vindem? Vrem să facem cât mai cunoscut brandul?

Toate deodată în niciun caz, însă rând pe rând ar trebui să atingem fiecare din aceste scopuri și multe altele, în funcție de specificul domeniului în care activezi, în funcție de etapa de dezvoltare în care te afli, în funcție de poziționarea pe piață.

Mesajele vor păstra tonul stabilit, dar vor fi adaptate, fiecare în parte, contextului potrivit.

Cine se ocupă de materialele vizuale?

Colaborezi cu un fotograf sau videograf? Cu un designer? Ai pe cineva în echipă care poate genera conținut vizual la fața locului în mod frecvent? E nevoie ca cineva din echipa noastră să acopere vreuna din necesitățile astea?

Găsim împreună formula potrivită pentru a ne asigura că materialele vizuale care vor susține comunicarea în rețelele sociale vor fi la un nivel profesional și că vor fi potrivite ca stil cu brandul tău.

Ce urmează să facem?

Stabilim care elemente din cele de mai jos sunt necesare pentru activitatea ta (pont –  doar ca excepție nu ai avea nevoie de toate):

• strategie de comunicare

• monitorizarea brandului (mențiuni legate de brand – presă, articole, comentarii, tag-uri, monitorizarea comentariilor și review-urilor pe TripAdvisor sau pe alte canale specifice activității tale, căutarea conținutului vizual generat de clienții tăi)

• postări în canalele de social media identificate ca fiind relevante pentru activitatea ta

• Community Management – răspuns la comentarii și review-uri, management de criză (nu se pune problema ”dacă” ci ”când” va fi cazul – nimic nu e în permanență colorat în roz), gestionarea comunicarii legată de evenimente

• gestionarea campaniilor de Social Ads

• monitorizarea traficului și analiticelor, pentru a lua cele mai bune decizii și a face corecțiile necesare

Îi dăm bătaie!*

*Niciun pixel nu va fi rănit în cursul acestei etape.

DESIGUR, ASTA NU E TOT

Ocazional sau în permanență, e posibil ca business-ul tău să aibă nevoie de conținut consistent sub forma articolelor de blog, comunicatelor de presă etc. Sau poate vrei să ne ocupăm și de monitorizarea concurenței sau campanii Google Ads - nu-ți fă griji, adaptăm totul necesităților tale. Din mers.

Bun, cum procedăm în continuare?

Păi ar trebui să vedem exact care sunt necesitățile tale. Atât cele pe care le știi, cât și cele pe care le vom descoperi împreună.

Cel mai bine ar fi să ne întâlnim și să analizăm cu laptopul în față ceea ce există și ceea ce ar putea fi.

Mai puțin eficient, dar dacă n-avem încotro, aia e, ne putem auzi la telefon.

În cel mai rău caz, ne poți trimite un email. Dar ar fi păcat. Sunt necesare multe emailuri pentru a stabili soluții excelente. Sau relații. Dar dacă nu e cum altfel, fie: